Oferta pracy
Specjalista ds. administracji
Jesteśmy wiodącą kancelarią prawną, wyspecjalizowaną w wygrywaniu sporów z bankami. Mamy coraz więcej Klientów, dlatego potrzebujemy Twojego wsparcia w obsłudze obiegu dokumentów (i nie tylko).
Uwaga: nie zatrudniamy na kilka miesięcy - chcemy nawiązać współpracę na lata.
Zadania na stanowisku:
- prowadzenie recepcji i przyjmowanie gości;
- wysyłka pism;
- odbiór i dystrybucja dokumentów;
- archiwizacja dokumentów (skanowanie, opisywanie);
- zamawianie artykułów biurowych;
- ustalanie statusów spraw sądowych;
- sporadyczny kontakt z Klientami;
- bieżąca pomoc pozostałym członkom Zespołu Kancelarii (w zależności od Twoich kompetencji).
Wymagania:
- absolutna dokładność;
- samodzielność;
- doskonała organizacja pracy;
- zdolność koncentracji w dynamicznym środowisku;
- dostępność w pełnym wymiarze godzin;
- umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu.
Oferujemy:
- elastyczne godziny pracy;
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzinowym;
- znakomitą atmosferę;
- wynagrodzenie zależne od Twoich kompetencji.
Jak aplikować?
Wyślij nam swoje CV na adres praca|mazuriwspolnicy.pl| |praca|mazuriwspolnicy.pl
W mailu lub w CV umieść informację, że zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji.